3 despre Internet

13 februarie 2008

Ice este curios sa afle : 1. Cît timp acord internetului…a fost o vreme , nu prea indepartata , cand orele petrecute pe internet , aiurea sau cu un scop anume , imi dadeau masura dependentei mele de acest drog virtual. Toata lumea , cand pleaca pe litoral , primeste sfaturi , de la unul de la altul ..." vezi cat si cand stai la soare ...", "ai grija cu valurile ..." . Al meu a fost mai personalizat ...." cand nimeresti peste un internet-cafe , fugi pe celalalt trotuar ....altfel te-ntorci mai alba decat ai plecat". Deci , boala grea ! Acum , timpul petrecut pe net , din motive mai mult sau mai putin independente de vointa mea , este suficient cat sa pot spune ...am scapat de-un viciu . 2. Cel mai interesant blog pe care il citesc .... toate blogurile aflate in blogroll-ul meu (adaugate cu stiinta sau fara stiinta proprietarilor ) dar ....preferatul meu este Ice world .De ce!? Pentru informatiile , sfaturile , momentele de relaxare , caldura sufleteasca , lipsa de prejudecati care sunt cuprinse in paginile acestui blog (atentie ....nu vreau sa flatez , e un moment de sinceritate ) 3.De trimis leapsa catre 5 bloggeri....iar acestia sunt , in ordinea numarului de pe tricou , primii 5 care nimeresc intamplator (dar nu cu bocancii ) pe blogul meu ...bineinteles daca doresc . .

1 comentarii◄:

Anonim spunea...

he,he...doar astea...mmmm...

acelas the

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected