Piercingul intre traditie si nebunie

27 ianuarie 2008

In timpurile stravechi , piercingul era o forma de a reprezenta diferite calitati, precum bogatia, curajul , puterea, apartenenta la o casta sociala . Astazi , pentru unii , a devenit mai mult decat o moda ..... Eu, ce pot sa zic !? Doar atat:" Doamne, fereste-l de fulgere si trasnete !!!!"

4 comentarii◄:

ice4you® spunea...

Imi este greu sa inteleg acesta "arta" si nu cred ca as vrea vreodata sa o inteleg chiar daca in 1990 mi-am pus primul din scoala cercel in ureche :D

Danette spunea...

Pana la un punct mi se pare foarte ok , dar cand ajungi sa ai o fata ca o cizma de cowboy .....
Mai ai cercelul ? :)

ice4you® spunea...

S-a rupt acum vreo 3 ani, dar mi-am promis ca va reveni in forta :D

Mika spunea...

In afara de faptul ca nu stiu cum as putea trai cu un asemenea om ,ma gandeam acuma: cum ar fi sarutul de seara inainte de culcare???
Brrrr ....mi s-a facut pielea gainii .

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected