Base si clonele lui

12 februarie 2008

Provocata de comment-ul lui baghy am dat un search pe hi 5 si-am gasit cateva profile Basesciene. Mama , ce de clone are omul asta(...pardon, scuzati d-nule presedinte)!!! Poate asa se explica de ce cade mereu in *** si se ridica .Nu am descoperit daca exista vreun profil care sa-i apartina dar cu un click pe imaginea de mai jos il vizualizati pe ala de mi-a placut mie cel mai mult si care paremi-se ca-l reprezinta ......
PS: In stanga paginii aveti si optiunea "Report abuse", dar eu zic s- aveti rabdare pana la vot!

2 comentarii◄:

Anonim spunea...

ce tare e ultima fraza. ai putin de munca azi? :P

Danette spunea...

Ca in fiecare zi ...am mult de munca :) , dar asta nu ma impiedica sa dau o "fuga" pe-aici , doar traiesc in Romania....multe posibilitati , putine oportunitati!

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected