Dejame vivir

13 februarie 2008

Cu siguranta , in unele momente ale vietii sau poate o viata intreaga , suntem "urmariti" de o carte , un film , un cantec. Citim , vizionam sau ascultam de nenumarate ori ... aceeasi carte , acelasi film , acelasi cantec ...de zece ori , de douazeci de ori , de o suta de ori , dar de fiecare data ii adaugam o noua savoare , ii modelam sensurile dupa starile sufletesti care ne macina sau ne bucura viata , dupa etapele existentei noastre in care ne intalnim sau reintalnim cu aceea carte , film sau cantec .Ceea ce unora li se pare derizoriu , pentru noi se transforma in "acel ceva" ce nu poate fi descris nici intr-o mie de cuvinte , il transformam in ceva ce credem ca ne apartine noua si numai noua .De cate ori nu am spus ....cartea mea , filmul meu, cantecul meu de suflet !? Unele din aceste "iubiri la prima vedere" sunt trecatoare , dar pe altele le purtam cu noi pe drumul vietii si le lasam , voit sau nevoit, sa ne transforme . Ei , bine .......de cateva saptamani Deja me vivir , in sunete ce nu pot fi despartite de imagini , e cantecul meu de suflet si cred ca va fi foarte multa vreme de aici incolo . De ce!? Nu as putea reda....nici intr-o mie de cuvinte . De cate ori am vazut videoclipul !? De nenumarate ori si de fiecare data hipnotizata de simplitatea lui, de caldura vocilor ,expresivitatea dansatorilor.De cate ori il voi mai urmari !? Nu stiu , dar cu siguranta mult de aici incolo,doar i-am facut loc si pe pagina , nu numai in inima mea ...
Daca nu stiti cine canta .....La Mari de Chambao & Jarabe de Paolo

myfreecopyright.com registered & protected