Viva IntenseDebate

12 martie 2011

              In urma cu ceva timp, mi-am garnisit blogul cu un formular de comentarii, gazduit gratuit de catre IntenseDebate .Fiind incantata de cum functioneaza si de cate optiuni suplimentare are fata de cel oferit de platforma Blogger, am scris chiar si un   mic tutorial de instalare.   Toate bune si frumoase pana la clipa fatidica in care pisica neagra , s-a gandit ...culmea ...intr-o zi de vineri , sa-mi dea ideea de a schimba ,in setarile contului de pe IntenseDebate , adresa de e-mail . Si ...dusa a fost posibilitatea de acces la propriul cont. Orice i-am facut , oricat am incercat sa resetez parole .... nimic , dar nimic . Doar acelasi mesaj se incapatana sa-mi apara :" " Error!Sorry, the email adress you entered was not found in our registry! Please try again!" . Si , eu , zapacita ca mi-am busit contul tot I`m try, and try ....la nesfarsit . Pana cand ....am zarit luminita de la capatul tunelului!Asa ca am recurs la ultima solutie probabila  si am apelat  la cei ce administreaza site-ul cu pricina. Slaba perspectiva , ziceam in gandul meu, dar era   one more last chance,   vorba lui James Morrison . Insa ...minunea ...s-a intamplat .La cateva ore dupa ce am trimis un mail, in care explicam cum am pierdut accesul la contul meu, am primit raspuns , raspuns care a pus capat   dezastrului care mi-a mancat jumate din ziua de ieri ( vina e a mea , recunosc) :" Hi, Your email address was missing the @ symbol. I've changed it to da*******@gmail.com Please check again and let us know if it works this time!
James | WordPress.com and IntenseDebate"
Ei, bine simt eu ca nu sunt suficiente multumirile din mesajul privat , asa ca vreau sa le multumesc si ...public.
Multumesc , IntenseDebate ! Sunteti mari !
myfreecopyright.com registered & protected