Uite netu` , nu e netu`

25 iunie 2008

....sau de-a v-ati ascunselea cu firma care-mi furnizeaza netu`. Nu stiu cum se face , dar cand am semnal din plin ...n-am chef de stat pe net , iar atunci cand este reteaua cazuta sunt plina de draci si de frustrari .Trei zile fara net mi s-au parut lungi ...cat un an intreg si inca o luna pe deasupra .Totul a-nceput duminica ...merge , nu merge , ...merge , nu merge ....merge ... pana cand intr-un final si-a dat obstescul sfarsit .Amin si-asteptam ziua de luni , ca de`... duminica suntem in weekend . Luni ...ziua incepe cu o cafea+tigara si un sir lung si nesfarsit de telefoane .Primul -administratorul de retea , habarnavist din calea -afara ...nu stia, de nici o culoare, ce se-ntampla pe tarlaua ce-o avea in dotare si administrare .Ma paseaza la o duduie care-mi da numarul de telefon al unuia care cica se ocupa de interventii . Ok , sun odata , de doua ori , de trei ori ...acelasi raspuns :" Abonatul Vodafone nu poate fi contact ...bla, bla , bla ".Nu-i nimic , sun iar duduia , ca doar sunt in concendiu si am vreme din belsug ..." ...nu stiu ce se-ntampla , dar il caut pe domnu` inginer ...reveniti peste 30 minute ..." . Revin dupa aproape o ora ..." nu am reusit sa-l gasesc , dar daca doriti va dau numarul dansului de telefon ...poate mai incercati si d-voastra ..." .Ok , nu stiu cum se face , dar dupa doua apeluri imi raspunde domnu` inginer la telefon ... ii dau adresa si-l asigur ca voi astepta cuminte omul de interventie ca sa rezolve problema . Si stau ... o ora , doua , trei , inca o jumatate de ora , inca un sfert , inca zece minute ....gata , totul are o limita , la fel si rabdarea mea . Sun din nou ..." ...stiti , sunt ceva probleme cu fibra optica , dar azi se rezolva ..." .Pe naiba azi ...azi s-a transformat in maine si maine in poimaine ...adica azi , cand de pe la noua reincepe seria de telefoane , pierderea timpului prin casa ...pe la patru dau iar telefon ...si culmea culmilor imi inchide telefonul . Ma iau toate pandaliile ....si-ncep sa-mi fac planuri de dezertare de la firma asta de doi bani , dar nu inainte de a trece si pe la OPC pt a lasa o reclamatie , nu de alta dar o merita din plin ...cand , mai sa fie ...miracol...mergeeee neeetuuuu` ! Totul e bine cand se termina cu bine ...am si net functionabil si m-am ales si cu o casa curata ca oglinda , nu ca n-ar fi fost si inainte , dar ...prietenii stiu de ce ...

4 comentarii◄:

Anonim spunea...

O4Y - Mai ca asi face pariu pe un Jack ca ai net de la fostul Protelecom, si ca stai pe Gelu, Staruintei, Apei, Clujului. Am dreptate...

Danette spunea...

Mai ca m-as prinde in pariu ....100%garantat ca asi castiga o sticla de Jack .... :)

Anonim spunea...

Eu am netul de la fostul Protelecom si cam povestea se potriveste 100% cu a ta . te arunca de la bunica la budinca.

Danette spunea...

Au fost doua firme in Gherla , ambele preluate de Videonet , parca asa-i zice ....deci avem net de la aceeasi mama :) De o saptamana si ceva ...parca se misca mai bine ...

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected