Fantomele trecutului

15 iunie 2008

Ieri , pentru a nu stiu cata oara , viata mi-a aratat ca nu voi sti niciodata ce -mi va aduce ziua de maine si ca vorbe cu iz de lup moralist "...eu n-as fi in stare de asa ceva " , sunt lipsite de noima intr-o lume care numai perfecta nu-i . Nu sunt mandra , dar nici nu regret nici o secunda din ce-a fost ieri . Ma simt ca un bolnav de cangrena , care a ales amputarea in locul sfarsirii unui trup intreg dar plin de putregaiul urat mirositor ....am ales amputarea unor principii personale decat sa las fantomele trecutului sa bantuie prezentul si viitorul ....fantomele trecutului ...mai rele decat ciuma , holera , febra tifoida , prostia si minciuna la un loc.
Nu va speriati , n-am apucat a bate campii , e o poveste din real , da` ce se tine doar pentru urechile si binedispunerea nepotilor ....cam peste vreo 40-50 de ani ..... hmmm, ma mai gandesc..... .
Gheorghe Gheorghiu - Tine aproape! Asculta mai multe audio Muzica »
myfreecopyright.com registered & protected