Maitrey -teatru radiofonic

16 martie 2008

Era o vreme , in copilaria mea , cand ascultam teatrul radiofonic . Imi amintesc si-acum de "cutia magica" a bunicului , un radio mare , alb la origini si-ngalbenit de vreme , din care razbateau la anumite ore... muzica populara , stiri -cam astea il interesau pe bunicul meu.Dar, aveam si noi ,copiii , orele noastre de desfatare ...luni seara era teatru` radiofonic , duminica dimineata teatru` radiofonic pentru copii si-n fiecare seara , daca bine imi amintesc ,era "Noapte buna , copii !".Timpul a trecut, din tot cea fost a ramas doar amintirea acelor clipe ...s-au dus vacantele la tara , bunicii nu mai sunt , radio-ul zace pe la vreo matusa ... .Nu stiu daca mai sunt acele emisiuni radiofonice , nu am mai ascultat un radio de foarte multa vreme , dar ieri , rasfoind Trilulilu , am dat peste o colectie impresionanta de inregistrari , a unui tip din Bucuresti .M-am bucurat ca un copil care si-a regasit o jucarie pe care-o credea pierduta , cand am descoperit in aceasta colectie si "teatru radiofonic " . Nu sunt multe , dar sunt pretioase , ca cea de mai jos ..."Maitrey" de Mircea Eliade , cu vocile inconfundabile ale Mirelei Gorea si a regretatului Adrian Pintea :
Daca aveti rabdare sa rasfoiti colectia veti avea multe surprize placute ...eu ii multumesc pentru aceasta restituire superba .

2 comentarii◄:

ice4you® spunea...

Gasesti ceva si aici ...

http://www.radio3net.ro/index.php?cx=lib

Auditie placuta !

A ... si sa nu uit IUBESC TEATRUL RADIOFONIC, si promit sa incerc sa iti fac candva o supriza. Nu mai spun nimic acum !

Danette spunea...

Mersi mult de link si anticipat pt surpriza!

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected