Of, Zelist !

28 iulie 2011

Pentru a evita ( in viitor ) situatiile caraghioase si de-a dreptul jenante in care tu ( trecatorule de orice fel )  ai sa ma tragi de maneca pentru apa ce  mi-ai oferit-o  , dar nu ti-am cerut-o ,  incercand sa-mi induci ideea ca traiesc o viata blogeristica  de "capusa"  , cred ca se  cuvine sa aduc urmatoarele precizari :
  • acest blog l-am deschis  numai si numai in scop personal , ca un loc de refugiu al gandurilor si "trasnailor" mele .... nu pentru notorietate ( pt ca am invatat in timp ca dragoste cu forta nu se poate si  oricat te-ai stradui sa faci sluj in fata altora, vei ajunge pana la urma sa-ti frangi nu gatul ...nu, nu ....doar inima ...auchhhh ) si nici pentru Zelist ,  PR, link , ping ...sau alte inventii blogoristice care , cica,  sunt  un etalon( unic )  pentru calitatea unui blog ( sau valoare...ma rog ....cica ele nu merg mana in mana ) ;
  • nu suntem la piata , asa ca ...nu astept ceva in schimbul moftului meu de a te avea in lista de bloguri ; daca te vei trezi adaugat(a)  in blogroll -ul meu asta se va intampla doar din doua motive de-ale mele, cu iz de egoism - imi place / ma intereseaza  continutul blogului tau  si  pentru ca mi se pare o modalitate comoda de a afla  de noile tale  postari;
  • trimiteri spre blogul tau voi face doar daca  ceea ce postez are legatura cu pagina ta; nu e lipsa de respect, dar modul cel mai corect de a-ti arata respectul fata de postarile cuiva mi se par comentariile, nimic altceva ; mi-a placut, m-am regasit , oarecum, in ceea ce ai scris/postat ...comentez ....daca nu-nu ...  asa ca nu te astepta la linkuri si pinguri ... pe mine platforma Blogger nu ma trage de maneca sa-mi spuna ca am fost linkuita , iar prin zelist nu trec , nu sunt fana, adepta  ... de aceea , in fata ta , probabil ...voi avea obrazul mai gros , dar nu uita cuvintele ce le-am scris in cap de articol .... nu ma trage de maneca pentru apa ce mi-ai oferit-o , dar nu ti-am cerut-o .
Sa fiti iubiti ! 

Off(sau nu)topic - daca nu ati vazut, urmariti cu atentie :


The world is where we live 

myfreecopyright.com registered & protected