Placeri ascunse si uitate si un altfel despre mine

4 aprilie 2011

           Motto"Eu sunt cate putin din tot ce am intalnit."( Homer )

           Lung titlu` de postare , nu-i asa? As spune cuvinte o mie pe secunda....dar, temperamentul de ardeleanca, imi pune frana...si musai sa fac recurs la inventivul 2 in 1 . Nu am avut, vreodata,pretentia ca ma cunosc din cap pana in picioare.Chiar si in acele momentele in care ma banuiam de o suficienta autocunoastere, viata s-a incapatanat sa-mi arate putinta sau neputinta.....nebanuite fiind cararile spre care m-a purtat, uneori .
Concluzia : niciodata nu te cunosti indeajuns, d`apai sa mai ai pretentia de a fi "citita/citit " corect de altii ( despre ideea de a-i cunoaste pe ceilalti, nici nu se pune problema .... luati-va gandul ! ).
Solutia : aplica-ti , fata,  un test . 
        Si ..fiindca  , in ultima perioada,  intrebarea  "altruista sau egoista ?" mi s-a tot rasucit in creier si suflet , am zis asta e ...vreau sa stiu cat de echilibrata sunt , cat de egocentrica m-a facut mama si viata si ...iata ce-am aflat :


Ai obtinut 21 puncte. Balanta este echilibrata.


Esti o persoana care stie atat sa primeasca, cat si sa daruiasca. Membrii familiei sunt insa foarte importanti pentru tine, asa ca pentru ei esti dispusa sa faci multe sacrificii. In schimb, in relatiile cu cei din jur esti extrem de diplomata si stii cum sa spui "nu" si, mai ales, cand sa spui "nu". Asta nu inseamna ca nu esti dispusa sa-i faci o favoare unui prieten. Numai ca faci efortul doar daca acest lucru nu presupune sa-ti incalci principiile, sa-ti periclitezi slujba, situatia financiara sau relatia de cuplu. Celor din jur le place sa te aiba prin preajma, pentru ca esti naturala, obiectiva, onesta. Stii sa-ti aperi interesele fara a fi agresiva sau aroganta. Iei masa cu prietenii? Iti platesti partea, ba uneori chiar faci cinste. Le oferi sfaturi colegelor si prietenelor, esti draguta cu ele, dar nu esti intotdeauna gata sa treci la fapte.

( in proportie de 90% cam aceasta sunt .... nu va spun , insa, care e diferenta ...)
Daca vreti sa incercati si credeti in testele online  ...intrati pe  Psichologies. ro

Iar, in final, pentru intregirea acelui promis 2in 1 , din sertarasul meu cu muzica ...putina muzica , ascultata intr-o perioada .... nu prea fasta.......


Outlandish - Callin` You



Ville Valo feat. Natalia Avalon - Summer Wine


Elkie Brooks -Warm and Tender Love
myfreecopyright.com registered & protected