Limbajul trupului

18 februarie 2011

      
 Motto: De haz pentru femei, de "necaz" pentru barbati !

                    
       Intr-unul dintre episoadele noi ale serialului meu preferat ," Sotia perfecta",un moment aparent nesemnificativ in economia povestii, este acela in care ,doua dudui ,incearca sa ghiceasca interesul unor personalitati, de sorginte feminina, pentru sotii din propria dotare. Cum!? Pur si simplu "citind" in orientarea picioarelor ce , cu mandrie, apartin " subiectelor".Si uite-asa, am aflat, ca d-na Hillary Clinton, fiindca sta cu picioarele inclinate in directia lui Bill Clinton ( in ciuda faptului ca acesta a ales sa faca sex, chiar si cu Monica lui Lewinski)  inca ( subliniez inca) mai este interesanta de el, sotul ei. Te pui cu  limbajul corpului !? ( fii Curios! Aici se ascunde un mic tratat de " cum sa intelegi femeile") Degeaba gura spune nu si nu .... daca privirea, gesturile te tradeaza, n`est ce pas? Daca , in continuare, te simti neajutorat atunci, incearca noua inventie minune  - The women Language Translator - Manslator , super inventie a carei avantaje si mod de utilizare sunt exemplificate in clipul de mai jos  :

 

 PS :           Recitind ce-am scris mi-am reamintit de cateva cuvinte, auzite/citite cu ceva timp in urma ( barbati , cititi si luati aminte !) : " .... arta de a fi femeie, intelepciunea de a fi barbat..." .
myfreecopyright.com registered & protected