Despre ipocrizie ......

16 iunie 2010

.....ipocrizia terorista .
   Romanul este in culmea fericirii cand primeste si in haul adanc al disperarii atunci cand i se ia. Nu este deloc circumspect atunci cand i se da, dar cu o mie de intrebari atunci cand i se ia..... probabil, naivitatea la un loc cu predispozitia( in ambele sensuri) spre manipulare ne sunt  "scrise" in sange , altfel nu imi explic cum unii mai cred in basme de doi lei si  ii cred pe unii ca fiind virgini politici. Am vazut o "lista a rusinii " postata pe net, cu chipurile celor care au votat impotriva motiunii de cenzura. Lasand la o parte faptul ca aceasta este o incitare clara la linsaj politic si violenta, presupunand ca e intocmita de niste oameni care se cred cerebrali , avand  si coloana vertebrala,   aceasta lista este incompleta . Nu exista efect fara cauza, asa cum nu poti sa condamni  pe cel care apasa pe tragaci , fara sa il acuzi si pe cel care i-a asezat " mitraliera" in brate ..... deci, se cuvine ca la loc de cinste , in fruntea listei sa mai fie asezati cativa vocali , care se ascund dupa perdeaua de fum a opozitiei si dupa " imensa compasiune" fata de popor. Bleah, in iarna cea trecut mi-am propus sa nu mai sufar de consumari politice , am urmarit cu detasarea cuvenita, tot dezmatul provocat de punerea in scena a programului " zeci de mii de romani vor muri de foame" , prezentat pe posturi de televiziune care au devenit din ce in ce mai insalubre , dar cand am citit  delirul artificierului Vosganian  m-a luat cu nervi . :D Vosganian nu e cumva, cel care racneste din toti rarunchii , despre inconstienta unora!? Sarac cu duhul, bietul, in inconstienta lui..... ipocrit din cap pana in picioare , normal ... doar era an electoral.
Avea dreptate , aseara, maestrul Florin Zamfirescu .... suntem noi si ei .... nimic mai mult .


Pentru o mai buna informare : declaratie Vosganian  ; declaratie Basescu .
myfreecopyright.com registered & protected