A fost Eurovision

30 mai 2010


          Mi-am rupt  patru ceasuri din noapte cu Eurovisionul ..... pentru vocea Paulei Seling  si din curiozitate. Nu am mai avut asa emotii de cand cu Sistemul si Luminita Anghel si coincidenta ....am "picat" pe acelasi loc, numarul fatidic TREI . Ca in basme, nu? Cu ce-am ramas de la acest spectacol !? Wooow ... n-ar fi prea multe de zis . Probabil, nu inteleg eu specificul Eurovisionului si nici la muzica nu ma prea pricep , dar fantastici au fost  ai nostri ( bineinteles...) , belgianul cu ghitara lui , blonda ucraineanca   si rusii cu parodia lor . Hmmm, mi-a mai placut , la nebunie,tonicitatea interludiului - spectacol in spectacol, pregatit din timp,  ...un excelent  flashmob  european, care a demonstrat , daca mai era nevoie, ceea ce stiam ...  muzica e limbajul universal , ce depaseste orice granite. In rest, mult glamour, kitsch ....nenea GEOpoliticu` ucigand,in continuare, arta din muzica, lasand loc asa ziselor oportunitati . Nemtoaica  mi s-a parut copia slaba, peltica , prefacuta si sleampata a lui Duffy( nenea geopoliticu` asta omoara in continuare adevarata muzica ), dar care ... surprize, surprize ( sau nu...) ...a luat trofeul. 
 Dincolo de asa zisele legaturi geopolitice, cam toti au votat  Romania, unii mai generosi, altii mai zgarciti,  dar cum bob cu bob se-aduna sacul ....s-ar zice ca am luat ...bronzul ...deci : FELICITARI, PAULA si OVI !!!      
PS: Urmariti cu atentie finalul clipului si ceea ce spune Marina Almasan  ... premonitie sau nu !?!?
myfreecopyright.com registered & protected