LEAPSA .....

8 iulie 2009

....primita de la MADI si onorata cu oarece intarziere ...dau vina pe timp , eu n-am nici o vina !angel 1. Luaţi cartea cea mai la îndemână , deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând : ” -Dino,eu o sa ma insor.Asa m-am hotarat, rasufla Nichita... ” 2. Fără să verificaţi, cât e ora ? Vreo 3 .... 3. Verificaţi ! 3:21 ! 3:21 !?!? Wooowwwww .... blogger-emoticon.blogspot.com 4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă) ? Oare!? Ma faci sa rad .... blogger-emoticon.blogspot.com 5. Înainte de a răspunde la acest chestionar , la ce vă uitaţi ? Pe youtube . 6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ? Chitara lui Carlos Santana love 7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă ? Hmm .... la munca, am "dormit" printre hartoage..... :antok: 8. Ce aţi visat ieri noapte ? Nu stiu , dormeam.... :sleep: 9. Când aţi râs ultima dată ? De vreo 2 minute ...citind intrebarea nr 4. 10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi ? Cativa tantari ... care se cer exterminati sengihnampakgigi. 11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra ? O casuta la Mangalia. 12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut ? ” Rascumpararea ” cu Mel Gibson. 13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi ? Depinde, doar traim intr-o lume nebuna, nebuna.....NEBUNAAAAAA ...offfff!!!! rindu 14. Ce părere aveţi despre acest chestionar ? Are scopuri ascunse ! Glumesc.... blogger-emoticon.blogspot.com 15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă ! Ok , ceva ce stie doar Patriciu :"Basescu nu intra in turul doi " ( hahahahhaaaanerd...) 16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă ? Anamaria Paula 17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat ? Mai, mai .... VLAD ! 18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate ? NU.... 19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului ? Nici o sansa , pana atunci isi pierde SF. Petru cheile de la poarta .... asa ca pentru interviul cu Dumnezeu n-am timp, sunt prea ocupata. 20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume ( în afară de politică ) , ce aţi schimba ?
Aş face toti oamenii de aceiasi culoare ...!!!! De ce !? Simplu ... am citit azi la CABRAL ceva care m-a facut sa-mi fie sila si rusine de culoarea alba . ......si as incepe cu Cristian Brancu si Axinte ....smoala i-as face !!!!
21. Vă place să dansaţi ? Dansul e ...viata mea .... deci intrebarea asta e retorica . 22. George Bush ? Cine e si ce legatura are cu leapsa !?!? Aaaaa , daaaa .... a fost un "jucator" .... nerd 23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ? "Rai da` buni ... " in reluare si doar cu coada ochiului , mai mult auzit decat vazut . 24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar ? As fi foarte onorata daca ar primi stafeta..... urmatorii : Ela Roseni, Ice , Baghy si ..... Jack ( cu ocazia asta ii fac si mustrare pentru prezenta pasiva sengihnampakgigi)

3 comentarii◄:

Anonim spunea...

iete mey,s-au intors ani de liceu.


the

Danette spunea...

The Theo .... te-ai ales cu o leapsa .... :))

Ela Roseni spunea...

danette, vineeee! da' tot tre' să am starea şi timpu'! ideea e că mi-a scăpat ce-ai scris...:)! mea culpa!

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected