Flipped out....

19 iunie 2009

.... e unul din jocurile cu care am decis sa-mi petrec sfarsitul de saptamana , bineinteles daca alte preocupari imi vor da pace.Regulile lui sunt foarte simple , doar scopul e mai greu de atins ,insa altfel ar fi plictisitor...nu!? Deci : se da o formatie de carti , cu diferite imagini ,asezate cu fata in jos ,iar in coltul din dreapta -jos aveti perechea de carti pe care trebuie sa o descoperiti printre cartile aflate in formatia de sus .Jocul continua pe 7 nivele, din ce in ce mai dificile si mai frumoase. Fiecare nivel are cinci incercari ,din care este necesar sa rezolvi trei ...pentru a reusi sa treci intr-un nivel superior . Punctajul este influentat si de timpul de reactie pe care il ai in aflarea perechii ...cu cat e mai scurt timpul ...cu atat scorul tau e mai mare . Eu m-am poticnit la nivelul patru nerd . PS: Pentru a juca, trebuie doar sa dai click cu mouse-ul pentru a indica alegerea perechii...si sa fii super atent la scurtul moment in care ti se vor dezvalui cartile. Enjoy, relax and good luck !
myfreecopyright.com registered & protected