Poveste de ieri, alaltaieri...

16 iunie 2009

Pentru un orasel mic, de provincie, zilele in care este sarbatorit sunt o adevarata "magie".In trecutul foarte, foarte apropiat ( mai pe intelesul tuturor-la sfarsitul saptamanii ce cu onoare a trecut)aripile "magiei" au trecut si peste oraselul meu : superconcentrare , pe metru patrat, de oameni ( de toate soiurile) , de fum si mirosuri iscate de gratarele ce sfaraiau intesate cu de toate (mici, frigarui, pulpe de pui si nu mai continui ca vi se face pofta), nelipsitul popcorn , deliciosii kurtos colacs ( mmmmm , ce-i tavaliti prin nuca au fost divini ),hectolitri de bere si sucuri, placerile copiilor care au golit buzunarele parintilor (tobogane, masinute, linghispirul in care mi-am promis solemn ca n-am sa mai urc in viata mea ...doar daca voi fi sedata si multe, multe altele pe care eu le-as trimite direct la casat din cauza de "adanci batraneti"),artificii si muzica, multa muzica (de fanfara, populara, dance, rock ...mai putin manele ).Ce mai ... un adevarat balci ,in care daca te aventurai, aveai nevoie de rabdare si toleranta din plin pentru toate imbrancelile si calcaturile pe picioare de care, vrand-nevrand, aveai parte. Oricum .... finalul a meritat toate supliciile ,fiindca nu in toate zilele ( zile , vorba vine ... era aproape miezul-noptii )ai sansa sa asculti CARGO - live.Super faini , adevarata "baie" de muzica ...adevarata muzica ! Dar ceea ce m-a incantat cu adevarat a fost multimea de pusti care dansau nebuneste pe muzica Cargo.Cine spune ca generatiile tinere sunt pierdute , se-nseala amarnic ...inca mai exista speranta ca manelizarea e doar un basm .

1 comentarii◄:

Anonim spunea...

'neaţa Dănuk !

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected