Prieteni....

5 aprilie 2009

Oare cati dintre voi se pot mandri cu cel putin un prieten sincer. 

Eu sunt unul dintre cei care sunt mandru de cei doi prieteni ai mei...sa-i prezint

                                                                                       SHABA & JACK

Poate spre mirarea a multi dintre voi....mdaaa...sunt doi ciobanesti germani

4 comentarii◄:

Danette spunea...

:D Ti-am mai spus ca te invidiez pt prietenii astia ai tai , nu!? Cred ca multi am avea foarte multe de-nvatat de la ei :)

baghy spunea...

Am si eu doi. O femela si un baiat corcitura.Tot astept sa imi faca niste pui dar pana nu ii vad nu mai zic nimic :)) Cica in mai ar trebui sa fete

Danette spunea...

Baghy esti de invidiat si tu ... :D
PS:Inca mai astept maneaua :D ... fara ea nu pot s-adorm :)) :))

baghy spunea...

Trebuie sa ma uit exact despre ce era vorba ca asa nu mai stiu :))

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected