Iepurasul de Pasti ....

17 aprilie 2009

Zambiti va rog !
Ha , ha, ha ...... Ei nici chiar asa !!! Ho, ho, ho ......
M-am trezit cu versurile astea de buna dimineata .... nu stiu de ce , dar cu siguranta sunt versuri dintr-o melodie auzita in copilarie, numai bune pentru a descrie starea ce mi-o creeaza imaginea de mai sussengihnampakgigi. Azi m-a-ntrebat colega ce mi-aduce iepurasul:
rindu -Hmmm,ce iepuras ...cel de casa , cel de campie ...!?ihikhik -Nuuuuu ...iepurasul de Pasti!!! blur -Fugi, mai, de-aici ... n-am invatat la zoologie despre asa ceva ...!!! senyumkenyit
Si uite-asa , dragilor ,incetul cu incetul , devenim cu voia noastra,de buna voie si nesiliti de nimeni, un popor de importatori sengihnampakgigi . Importam tot ce se nimereste ,de la ardei si ceapa pana la TRADITII , pierzandu-ne identitatea noastra ca popor. N-am inventat eu roata, nici gaura la macaroana, dar m-am cam saturat de toata "zumzaiala" din preajma sarbatorilor crestine ...uitandu-se care este de fapt esenta acestora . PS: Desi ideea acestui post s-a vrut a fi una foarte originala ... mult mai bine "incondeiata" o gasiti la Ice aici si aici .
myfreecopyright.com registered & protected