CUIBUL DE VIESPI

5 aprilie 2009

Nu , nu va recomand o reteta de dulciuri , este ceva mult mai savuros ...o comedie romaneasca , un film plin de satira , cu o distributie impresionanta :Tamara Buciuceanu , Coca Andronescu, Ileana Stana Ionescu, Raluca Zamfirescu, Ovidiu Iuliu Moldovan, Marin Moraru, Tora Vasilescu, Maria Ploae, Vasile Muraru, Virginia Mirea, Vivian Alivizache, George Constantin, Mircea Albulescu, Alexandru Repan, Aimee Iacobescu, Simona Bondoc. Am cautat pe Google mai multe detalii despre film si nu m-am mirat ,absolut deloc, sa gasesc mai multe retete culinare cu acelasi nume ... grotesc si hilar , exact ca si esenta filmului . Un singur articol din Dilema Veche mi-a captat atentia , deoarece descrie aceleasi stari si emotii pe care le-am avut si eu vazand si revazand aceasta ecranizare dupa "Gaitele" de Alexandru Kiritescu . Just play and enjoy :

1 comentarii◄:

Anduta spunea...

Daca se gaseste undeva DVD-ul cu acest film sunt interesata sa il achizitionez.

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected