......

27 decembrie 2008

N-am mai "intrat" pe-aici de ceva vreme .Habar n-am de ce ...un amalgam de lipsuri , probabil ...de timp , de inspiratie(nu ca as fi avut cu "sacul" si pana acum ) , de chef si,zic eu, o lipsa de bun simt , pana la urma , pentru ca am absentat fara nici o explicatie .Azi , m-a "luat" dorul de mica lume a mea de aici ...nu puteam lasa sa treaca 2oo8 fara sa va urez "La multi ani!!!", ani plini de sanatate si prosperitate , si pe Ice sa-l felicit pentru premiile castigate ...sa dea Domnul,ca la anul, aceste premii sa fie inzecite!
(urari de bine de pe ...desktop-ul meu)

2 comentarii◄:

ice4you® spunea...

Danette - multumesc pentru felicitari si sper sa postezi mai des de acum inainte! :P

Eu abia am avut timp sa mai scriu la mine cate ceva, pentru ca luna asta m-a terminat. Bine ca in sfarsit a venit linistea si in ianuarie se vor aseza lucrurile in normal.

La Multi Ani! ;)

Danette spunea...

LA MULTI ANI !!! Sa ai parte , alaturi de cei dragi , de multa sanatate si ce-i mai frumos in anul care vine !

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected