Stiati ca....

2 martie 2008

....imi place la nebunie blogbrowsing-ul , chestia aceea ce face urechiusa de magar coltului din dreapta sus al paginii mele!? E interesant sa vezi itindu-se la tine tot felul de pagini ce parca se joaca de-a v-ati ascunselea ..... nu-i a mea , dar a cui o fi oare !? Te scoate din monotonie si te duce la bloguri in care n-ai fi avut poate ocazia sa pasesti . Cam asa ar fi si acesta ....extravagant, cu un posesor suparat ... dar nu inteleg de ce!?( desi la o sumara analiza spune , intr-o oarecare masura ,niste adevaruri ) Se pare ca am ajuns la capatul internetului , nu mai e loc pentru toata lumea si intr`adevar acesta va fi desfiintat:
Cam asta spune si travestitul acesta (scuze , dar n- am gasit alt cuvant)....Doamne mare-i gradina ta si tot mai multi sar parleazul...
myfreecopyright.com registered & protected