Din prea mult timp ...

14 martie 2008

....si lipsa de ocupatie am dat blogului meu o "haina" noua . Ice , care -l cunoaste de la inceputuri , sigur va zice :" O , Doamne ...pentru a cata oara ?" . N-am avut de ales ...in primul rand ca sunt o Eva (Ice nu rade) si ,in al doilea rand ,cel vechi se vedea in explorer ca naiba , parca curgeau toate de pe el.Nici eu nu stiu de cate ori l-am schimbat si nu pot sa zic pentru cat timp va ramane cu infatisarea aceasta , dar cu siguranta asta imi place cel mai mult, dintre toate cate au fost pana acum, si cred ca , intr-un fel , ma reprezinta cel mai bine . Am facut si putina curatenie prin link-uri ca, de ....a venit primavara , in rest e cam acelasi.
Pareri , sugestii , reclamatii !? ......condica-i deschisa ...

5 comentarii◄:

ice4you® spunea...

Hehhee ... acum sti cum e ... depinde de gusturi ;) La al meu mereu mi-am dorit o interfata simpla si care sa nu fie foarte stufoasa, insa in toti acesti ani s-au tot aduna si una si alta, desi de cand il am, pana acum am facut o schimbare generala doar odata, atunci cand google a cumparat blogger si a oferit interfata actuala, care este departe de ceea ce era atunci cand mi-am facut eu blog. In rest ...

Tie iti plac schimbarile ... dar uite ca in sfarsit ai gasit ceva ce sa iti placa ... sa vedem ptr cata vreme :D

Danette spunea...

Ramane de vazut ...poate voi schimba din cand in cand header-ul ....il scot in doua editii ...primavara-vara, toamna-iarna ...:D

ice4you® spunea...

Ramane in trend cu vremea :D

ice4you® spunea...

Atentie ... paginatia pe Opera este praf, si blogul este destul de incet, datorita themei care nu este una dintre cele mai stralucite ca si cod.

Danette spunea...

Ok, mersi mult! Eu am testat-o doar pe mozilla si explorer, ca pe asta le am :) Cred ca voi reveni la un sablon clasic , cand voi avea timp , desi imi plac cele cu trei coloane ...nu stiu de ce !?!? Am facut o fixatie pe ele ...stiu ca se folosesc pt adSense , ceea ce cu siguranta eu nu voi avea niciodata , pt ca daca scriu , scriu ca asa imi vine mie , din placere !

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected