Despre preferintele culinare....

24 februarie 2008

Cand am primit leapsa de la Ice nu ma gandeam ca va fi asa de complicat sa "dezvalui" care sunt preferintele mele culinare .De ce mi se pare un subiect complicat ? Din doua motive : desi sunt ardeleanca , mancatul nu este printre sporturile mele preferate ar fi unul dintre motive , iar al doilea -nu sunt mofturoasa la mancare .Si totusi ce imi place mie mai mult si mai mult ...lactatele (mai putin laptele),pastele gatite in toate modurile , pestele (celelalte carnuri nu imi spun mare lucru).Pentru mine semnificatia pe care o dau mancarii se leaga de anumite persoane , evenimente , locuri . Am o adevarata obsesie pentru hamsiile si tochitura dobrogeana de la Mangalia , ma gandesc si-acum la ghiveciul de legume pe care-l facea bunica-mea , nu pot sa uit savoarea sarmalelor ce le-am gustat de un Craciun ,prajiturile cele mai bune le-am descoperit in doua cofetarii(una din Dej si una din Mangalia) iar cea care mi s-a lipit de suflet ca marca de scrisoare este cremesul . Din topul fructelor fac parte nectarinele , pepenele galben , strugurii ,kiwi etc, etc, etc. Ce preparat nu as manca vreodata!? Prostiile alea colcaitoare de viermi .....
Voi ce preferinte sau nepreferinte aveti?

1 comentarii◄:

Anonim spunea...

tot ce e comestibil.
am descoperit,in armata ca daca faci nazuri la papa...ramii nemincat si e naspa.

tot yo...

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected