Cadouri de Craciun

10 decembrie 2007

Rudolf, cel cu nasul rosu, ne dezvaluie aici cele mai ravnite cadouri de Craciun . Citesc impresionanta lista si, cu regret in suflet ,vad ca a uitat sa treaca si preferinta mea ... .Valuri de arome imi rascolesc amintirile copilariei , arome de mirodenii pastrate cu sfintenie de bunica mea , in cutii metalice , pictate in culori vii , cu diferite modele rusesti . Am revazut acele cutiute in vitrina luminata a unui magazin. Aceleasi cutiute metalice , aceleasi culori , dar intr-o varianta mai modernizata , cu un acel ceva , care intotdeauna m-a surprins ....un mic dispozitiv care , manuit de o cheita , reda o melodie . Si ...surprinzator , in loc de mirodenii, cutiutele ascund turta dulce! Am trecut magica cutiuta pe lista de dorinte si acum astept cu nerabdare noaptea de Ajun.
Dar , in primul si -n primul rand, imi doresc sanatate ca-i mai buna decat toate ...mie , celor dragi si voua celor care treceti pe aici!
myfreecopyright.com registered & protected