Blog Browsing

21 decembrie 2007

In sfarsit , am reusit , acum in prag de sarbatori ,sa-mi tratez pagina cu un "peeling". Coltisorul paginii , din dreapta -sus, imi aminteste de colturile care-mi apareau in timpul scolii, la caiete ...atunci le "tratam" cu coltisoare facute din carton , azi se pare ca s-a schimbat roata ...e in trend sa ai pagini cu colturi falfaitoare....mama, sa nu ma certi! Daca vreti si voi ...pagini cu nasul in vant, intrati pe http://www.blogbrowsing.ro/blog/ , la oamenii cu ideile si explicatiile .Distractie placuta !!! PS: Singurele dificultati si deraieri ale blogului ...doar la postare (nu am reusit sa includ linkul)...in rest este super OK !!!Felicitari oamenilor cu idei...

2 comentarii◄:

Anonim spunea...

Important este sa iti placa tie :)

Eu sunt mai conservator, pastrez tema existanta de mai bine de un an si jumatate :D

Danette spunea...

Am vrut sa pastrez template-ul ce il aveam inainte , dar nu stiu de ce s-a micsorat header-ul si atunci l-am schimbat cu acesta de iarna ...pe care sigur , peste cateva saptamani il voi schimba cu un altul la care sper sa raman si eu definitiv .Cat despre blog browsing ...daca pt multi este o utilitate , pt mine este o jucarie ...

Trimiteți un comentariu

myfreecopyright.com registered & protected