UNORA LE PLACE ...BLUESUL

8 noiembrie 2007

Pentru prima oara am auzit aceasta voce , urmarind serialul Alias ... am recunoscut melodia cantata si de Sting, dar vocea feminina , sensibila si profunda , imi era necunoscuta .Mai tarziu am aflat ca vocea ce mi s-a parut a unui inger , apartinea Evei Cassidy. Apartinea , deoarece Eva Cassidy nu mai este .... a plecat dintre noi la doar 33 de ani . Eva Marie Cassidy (n: 1963 - d:1996) a fost o interpreta americana considerata de cotidianul britanic The Guardian ca fiind una dintre “cele mai mari voci ale generatiei sale”. Genurile muzicale abordate in repertoriul sau sunt destul de eterogene: jazz, blues, folk, gospel si pop. Eva Cassidy a fost relativ necunoscuta in perioada vietii, dar albumul sau postum a fost vandut in peste 4 milioane de exemplare. La inceputul anului 2001 compilatia Songbird - continand piese interpretate de Cassidy a ajuns pe primul loc in UK Album Charts.Numele ei apare la loc de cinste in mai toate topurile celor mai buni vocalisti din toate timpurile. E un exemplu clasic al unui artist exceptional, care a avut posibilitatea de a se face auzit, insa nu a fost cu adevarat recunoscut de public decat dupa ce a trecut in nefiinta .A ramas doar vocea unui inger care traieste prin cantecele sale ...just a SONGBIRD
myfreecopyright.com registered & protected