SE INTAMPLA IN ....ROMANIA !!!

29 septembrie 2007

Acum trei zile , "navigand" pe canalele "tembelizorului" , m-am oprit la o emisiune matinala...ca , de...ziua buna se cunoaste de dimineata si nu m-am inselat , m-am bine dispus pentru vreo luna...una bucata tipa blonda , spoita si intolita numai buna pentru o iesire intr-un club de noapte, anunta ...infiintarea PMR ....stai asa , doar ala face taraboi in politica noastra de ceva vreme!!! Poate nu am fost atenta ....no, hai ca ma facui curioasa ...ascult si peste cateva clipe ma si luminai ......nu e PRM ...e PMR, adicatelea , in traducere libera,Partidul Modelelor din Romania!!! Aha , din Romania ...chiar eram ingrijorata ca nu voi avea in dreptul cui sa pun stampila si uite cum gratia divina mi l-a trimis in cale pe PMR -ul asta ...unde mai pui ca vor intocmi , ele membrele -modelele de partid , dupa intrarea in Parlament , o lista cu cele 10 porunci ( sa nu furi , sa nu te bati , sa nu absentezi de la munca , ca nu degeaba te platesc contribuabilii cu un salariu cat 10 de-al lor etc, etc.....oare astea or fi?).Si ca imi capta asa de bine atentia ascult in continuare ... toate ca toate ...platforma program cu aspiratii pentru locuinte ANL , 300 de euro/model pentru fiecare prezentare , lectii de instruire sexuala cu profesori de kamasutra....salvarea turismului romanesc prin organizarea unor prezentari de moda care sa atraga turistii straini (ca de, Marea Neagra nu il poate salva este nevoie de interventia Marii Prostii ) ...dar cand a fost intrebata care este imaginea PMR si raspunsul a venit candid ..."Pamela Anderson" ...am zis ....gata ...a innebunit lumea....gradina-i mare , da` din ce in ce mai inalt gardul!!!Sanziana Buruiana , caci asa se numeste blonda in cauza, a reusit sa o contacteze pe celebra actrita, care s-a aratat foarte incantata de propunerea romancei si chiar a invitat-o la vila ei din Malibu, unde va sta patru zile. "Am ramas uimita atunci cand Pamela Anderson si-a dat acordul pentru a fi imaginea Partidului Modelelor din Romania. insa cand m-a invitat la ea, in SUA, am crezut ca e ireal".D`apoi cum sa nu crezi ca e ireal .....E ABSURD DE IREAL ....dar ce sa facem , traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!!
myfreecopyright.com registered & protected